Аддзел маркетынгу і сацыякультурнай дзейнасці
Аддзел маркетынгу і сацыякультурнай дзейнасці – структурнае падраздзяленне, работа якога накіравана на фарміраванне і падтрыманне пазітыўнага іміджу бібліятэкі, папулярызацыю бібліятэчна-інфармацыйных рэсурсаў і паслуг з мэтай прыцягнення карыстальнікаў.
АСНОЎНЫЯ ЗАДАЧЫ І НАПРАМКІ ДЗЕЙНАСЦІ АДДЗЕЛА
аператыўнае інфарміраванне аб дзейнасці бібліятэкі, прасоўванне бібліятэчнай прадукцыі, інфармацыйных рэсурсаў і паслуг з мэтай папулярызацыі кнігі і чытання;
умацаванне і развіццё сувязяў з грамадскасцю, супрацоўніцтва з творчымі саюзамі, установамі культуры і адукацыі, грамадскімі аб'яднаннямі, арганізацыямі і прадпрыемствамі з мэтай рэалізацыі сумесных сацыякультурных праектаў;
каардынацыя дзейнасці структурных падраздзяленняў бібліятэкі па арганізацыі і правядзенні сацыякультурных мерапрыемстваў, выставачнай дзейнасці, PR-акцый;
інфармацыйнае напаўненне раздзелаў афіцыйнага сайта бібліятэкі;
прасоўванне дзейнасці бібліятэкі ў сацыяльных сетках;
арганізацыя рэкламна-выдавецкай дзейнасці, распрацоўка, стварэнне і распаўсюджванне рэкламна-іміджавых матэрыялаў пра дзейнаць бібліятэкі;
мастацкае афармленне бібліятэчных выстаў, распрацоўка дызайна бібліятэчна-бібліяграфічных выданняў;
арганізацыя экскурсій па бібліятэцы;
вывучэнне і абагульненне інавацыйнага вопыту бібліятэк па сацыякультурнай і маркетынгавай дзейнасці і яго ўкараненне ў практыку;
правядзенне апытанняў, анкетавання сярод карыстальнікаў бібліятэкі.